2006-08-22

Ovisst - Jovisst

Ska möjligen till Minnesota nästa vecka.
Framförhållningen är lysande, som vanligt. En projektmanager borta i USA skall bestämma sig nån gång mellan tisdag och torsdag den här veckan. Amerikansk tid. Alltså nån gång mellan nu och torsdag natt får jag alltså veta om jag skall åka eller inte.

Nåväl... Det har varit sämre framförhållning än så förut, så det får väl gå.. Problemen infinner sig när man skall planera barn och annat. Plötsliga resor på kort varsel är inte alltid poppis varken här hemma eller hos ex-sambon. Tyvärr har dom väl vant sig lite vid det här laget.


Har också lyckats få offert på ny bil idag. En svart, tysk och riktig. Som utbyte för min gråa, tyska och riktiga bil som jag har nu.

Kattbäbisarna ville inte alls ha sin kycklingmat igår. Får testa senare, eller med nåt annat. Kanske sån där bäbismjölk som finns att köpa till småkatter?

Skall över till grannen och grilla snart. Undrar om han kan gå idag?

1 kommentar:

"R1" sa...

Ha ha jag kan gå! /R1