2008-07-16

Dessa marknadsmuppar...

Jag har för vana att kolla Computer Sweden på nätet några gånger om dagen. För att ha lite koll, liksom, men nu undrar jag om det inte är slut med det, och det är Dells fel. Jävla Dell! Idioter! Puckon!

De sista två veckorna har dom placerat en stor fet reklamblaffa rätt över CS förstasida VARENDA gång man går dit!! - Öhh? - Ingen som ens funderat på att använda lite cookies och nån käck kryssruta där man kan välja bort den i fortsättningen?? Nähädå! Varje gång kommer den. Dag ut och dag in. Och ful är den också.

Jag ska fanimej tänka både en och två gånger innan jag ens funderar på att köpa nåt från Dell i fortsättningen. Nån lallande marknadsapa borde avskedas, känns det som, och man har i motsats till reklambudskapet lust att istället köpa den server som drar MEST ström i hela världen, bara för att göra tvärtom...

3 kommentarer:

Mankan sa...

Men vänta lite...pissar du inte på fel träd nu? Det är väl CS som har placerat reklamen där?

Fredrik sa...

Möjligen kissar jag lite snett, men det är Dell jag blir arg på. Jag arbetar enligt teorin att Dell ville ha en sån blaffa och betalade duktigt för det.

Anonym sa...

Jag kan inte annat än hålla med, och skylla på Dell. Inte för att jag någonsin skulle köpa en Dell ändå...