2008-07-19

Cablektion 1A

Utmärkt, utmärkt att Aftonbladet visar hur det SKALL se ut.
När taket är borta SKALL rutorna vara nere också. Så är det bara! - Det ser helt fantastiskt fånigt ut när miffon åker omkring nercabbat med rutorna uppe. Lite som ett terrarium för wannabe-coola-typer.

Gillar ni inte vinddraget så kan ni väl för sjutton ha taket på, eller köpa en o-cab??

Faktiskt borde tillverkarna ta det här problemet på lite allvar, ty de borde ha en hel del intresse i hur deras produkter ser ut när dom rullar omkring på vägarna. De är ju ändå i bästa fall ett slags gratis marknadsföring som inte skall föraktas.

Alltså borde samma skitirriterande pip, pling & blink som uppenbarar sig när man t ex låtit bli att ta på bältet, även ljuda och blinka när taket är nere och fönstren samtidigt är uppe. Lättimplementerad och nödvändig feature, helt enkelt.

2 kommentarer:

Mankan sa...

Håller appselut med! Trodde jag var ensam om att tycka det är super-o-coolt att åka nercabbat med rutorna uppe. Va fan. Veva ner! Eller cabba upp...

Fredrik sa...

Det är ofta man tror att man är ensam om något. Jag trodde till exempel att jag var den enda i hela världen som hade navelångest. Det trodde jag tills jag var runt nitton..