2007-09-22

Najs..

Skönt att slippa hotell som omväxling. Är just nu hemma hos B, har fått ett par muggar frukostkaffe, har varit ute och busat med grannens konstiga hund, och skall snart slänga lite smutstvätt i en tvättmaskin.
Det verkar annars som att vi skall åka ner till Seattle idag och kolla in nåt flygmuseum hos Boeing, eftersom Å är en sån där flygnörd (B också förresten). Helt ok för mig, så länge vi hittar ett Starbucks, och en där köpbar Seattle-mugg (fick fatt i en i Atlanta, inte nån i Houston, och Los Angelesmugg hade jag redan).
Fick dessutom bot mot min kattabstinens igår. B har fyra stycken. Tre tigerrandiga kattdamer och en stor fluffig svartvit jätteblyg kattgosse. Mycket klapp, kli och fälld päls blev det allt..
Nä. Nu är det tydligen frukost på riktigt här. Stekta korvar, bacon, äggröra och hash-browns. All-American...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en riktig amerikansk frukost, det! Och du som är så förtjust i en stadig frukost...

Fredrik sa...

Om jag har varit vaken i ett par timmar så funkar det fint med frukost. Även för mig.