2006-09-29

Måste öka på blogg/dag-kvoten

Har inte bloggat ett endaste dugg på hur många dagar som helst. Alltså dags nu, fastän jag inte hittat en endaste intressant pryl, eller att det har hänt ett endaste spännande i övrigt.

Resten av familjen glor på 'Idol', som jag av någon anledning finner fullständigt ointressant i år. Dom får kolla själva, utan mig.

Annars idag har jag faktiskt jobbat. På riktigt. Sånt där jobb som innebär att man har något inbokat och sedan betar av det. Intressant, ty det var inte igår precis.

Just nyss marinerade jag lite korumpa, som skall ätas och bjudas på imorgon. Till familj och semi-familj. Får se hur den blir..

I övrigt inget särskilt. Jo, kanske att vi ska försöka överleva en helg som innebär att katten Cissi skall vara inne hela tiden (=väldigt svårt). Det kommer nog att gå åt fanders, men vi ska i alla fall försöka, eftersom hon skall iväg till Herr Veterinär på tisdag för sterilisering, och hon skall bannemig inte bli dräktig precis innan.

Kanske är hon redan dräktig, men vi kan väl åtminstone låtsas att vi har försökt, eller visst? I elfte timmen.

Inga kommentarer: