2008-06-03

Gott mos

Kände att jag måste variera tema på mina blogginlägg lite. Det har varit lite väl mycket gnäll sista dagarna, även om det är befogat.

Nyss käkade jag en osannolik mängd rotmos + lite köttkorv. Man får liksom passa på när kolhydratsateisten är borta (frun är på jobbjippo på en ö, se). Jag gillar rotmos. Som fan.

I övrigt på bra-fronten så är det en annan sak som inte märks förrän kanske imorgon eller på torsdag. Mer kan jag inte säga om det just nu. Svinhemligt. Men kul. Tror jag.

3 kommentarer:

Mankan sa...

Menmenmen...Åhhh! Nyfiken i en dumstrut! Vad kan det vara...? En snabbväxande kokospalm? Öhh...du har rakat av dig ögonbrynen och dragit ner en mössa så det inte syns? Hmm...Du har svullnat upp som en ballong av rotmoset, så frugan får dåndimpen när hon kommer hem...? Äh. Jag ger upp!

"R1" sa...

Kan det vara en störsändare eller en kakburk till dina Ballerinakex?

Fredrik sa...

Magnus & Robban: Det bränns inte ett dugg, faktiskt. Ballerinaburk har jag redan. För tre paket, format som ett hjärta om man kollar uppifrån.
Störsändare lät kul, men nej..