2006-07-05

Första skriften

Jahaja.. Sambon började blogga i måndags. Alltså måste nog även jag. Skulle tro att det blir mycket pryttlar i den här bloggen. Sånt man hittar på nätet och bara måste läsa mer om eller ha. Kanske inte ha just nu på en gång, men sen...
Ibland blir det inte ens sen utan aldrig. Som min HTPC (Home Theater PC för er som inte visste). Den verkar aldrig bli av. Dels på grund av dålig prylbudget, men kanske mest för att varenda gång jag tror att jag vet vad för låda, processor, grafikkort jag ska ha, så grusas alltihop av en NY pryl, som skulle vara ett bättre alternativ. Det här händer hela tiden. Alltså har jag ingen aning om hur jag ens skall försöka börja. Skulle jag skaffa ett moderkort, så är det helfel redan när beställningen är lagd. Kanske lika bra... En rolig PC är dyr, och vägen till den perfekta maskinen kanske på sitt sätt är underhållande nog..? Vi får väl se...

Inga kommentarer: