2008-04-12

Ickestormen och kung Steve

Den där stormen som skulle dra förbi igår kom av sig lite och passerade norr om oss. Det enda som blev var ett sjujädrans ösregn och lite blåst. Lite antiklimax, tycker jag, för en tornado eller två hade ju varit kul att se, såvida dom inte var onödigt närgångna...


Idag tog jag den röda Impalan och åkte runt lite på bygden. Hittade en BestBuy som hade en massa skojigt. Stod och gluttade på iPod nanosar en stund, men det blev till slut köpt en iPod Touch istället, och det är förklaringen till andra halvan av rubriken..
- Varenda grej är rätt! - Kartongen, byggkvaliteten, gränssnittet, ljudet, utseendet, funktionerna och känslan. - Du må vara en jävla bister, knepig typ, Steve Jobs, men jag står här och bugar.

3 kommentarer:

Ilskebyttan sa...

Jaja. Jättekul för dig. :) Men som vanligt vill du gärna överdriva fyndpriserna när du handlar saker du gärna vill ha. Du sa att den kostar 3500 spänn i Sverige. Det gör den INTE... Snarare en tusing mindre än det.

Men, men. Lite billigare var den nog. Och du har gjort dig förtjänt av den, såklart, honey.

Fredrik sa...

Ändå mer än 30% billigare än hemma, åsså var det du som sa 3500:- Inte jag..

Och javisst har jag förtjänat. Hårt!

Ilskebyttan sa...

Nå, om vem som sa vad kan vi diskutera en annan gång. Huvudsaken är att du är nöjd och att du kommer hem snart.