2008-04-12

Fredagsmys?

Har precis kollat på "Så Skall Det Låta"... - Så långt allt väl, men att göra det vid 18-tiden på ett hotellrum i norra Atlanta via internet är lite udda.
Jag fortsatte genast fredagssverigenostalgin med att spela lite Astral Projection. Så skithögt som PCn kunde. Även detta över nätet, ty jag har Slimserver installerat på servern hemma, och kan sålunda spela all vår musik hemma från vilken internetansluten PC som helst. Ha!

Annars vete fanken vad det ska bli av den här kvällen. Stormen är på väg in. Det är en massa tornadosar, åskväder och skit borta i Alabama på väg rakt hitåt i rask takt, och bör passera delstatsgränsen ungefär precis nu.
Jag får väl springa över till bykrogen tvärs över gatan och käka nåt slabbigt amerikanskt och ta en öl eller två, och sen bara njuta av ovädret??

Imorgon, om vädret tillåter, åker jag väl på exkursion med den röda Impalan som jag fick låna över helgen och letar prylaffärer.

Lite ensamt är det allt. - Jag får väl prata med mig själv lite sen, för ringa hem är ingen bra idé så här dags...

3 kommentarer:

Ilskebyttan sa...

Men fy då. Stackars dig. Så "emsam" långt därborta. Kom hem snart.

Anonym sa...

Varför inte ta hustrun med på resan nästa gång?Hälften så ensamt och dubbelt så kul!

Fredrik sa...

Fru: - Kommer hem snart (och vänder)..

Mamman: - Jovisst. Tar gärna med den där hustrun vid tillfälle, fast inte helst hit. Mer hellre till HK eller SIngapore.