2007-06-13

Hög tid?

Har inte bloggat en endaste liten bloggsnutt på över en vecka nu, vilket står i bjärt kontrast till fruns närapå tvåsiffriga antal inlägg, bara under gårdagen..

Var ju i huvudstaden förra veckan och höll kurs för en massa konsulter. Ganska trevligt, även om det var varmt även där. Vi hade generellt 30 grader överallt inomhus, och ännu lite varmare i vårt konferensrum.
Hörde av någon att Stockholmskontoret betjänades med fjärrkyla, men att den hade krånglat lite. Det där med krånglet förstår jag inte riktigt. Om den kylan nu var någonting överhuvudtaget så var det väl fjärr?? På kontoret var den INTE! - Nå! Slutgnällt om det.

Dagens dag började med skolavslutning på blåsig och småkall skolgård, följt av fina uppträden i ett avsevärt varmare klassrum. Barnet har alltså sommarlov nu. - Vill jag med ha!

Dagarna mellan idag och förra veckan har ägnats åt t ex båt-tittning, svettning, växthussittning och bäbiskollning. Frun har bloggat om det mesta av det där redan, med både text och bild, så jag behöver väl inte fylla i med mer, tror jag..

Just det ja... - Jag har fått mig MMS-tillsänt ett antal sällsynt usla skyltar, som jag kommer att lägga upp här ganska snart. Giv er till tåls!

2 kommentarer:

"R1" sa...

Snodde bilden med hänvisning till OKQ8:s kassa pumpar, såklart!
Skall förmedla den till kollegor i Stockholm ;)

Fredrik sa...

Enjoy! :-)