2008-09-30

Har visst inte skrivit på ett tag...

Fick en liten pik i en kommentar angående bloggtorka, så det är väl dags att summera lite..?

  • Varit på 70-årskalas i bohuslänet.
  • Plockat ner en redigt rutten vindskiva från garaget.
  • Spikat upp en ny vindskiva. Snart färdigmålad, om regnet kan hålla sig i skinnet. Sen ska plåtarna på igen.
  • Har grillat en del.
  • Börjat mickla med ny server, som skall ersätta min befintliga här hemma. Återstår bara att lista ut vad för skrot som skall adderas för att få till rejäl skyddad extern disk på den. Lurigt.
  • Har lyckats undvika att vara i Barcelona den här veckan. Sitter istället och bevakar kundens maskin härifrån fäderneslandet. Dag ut och dag in.
  • Grannen har hämtat ny bil. Jag ska kolla fronten på den senare för att se om jag är avundsjuk eller inte. Om den har dom fräna lysdioderna i nederkant på strålkastarna så är jag. Annars inte så himla.

Sådärja! Skall försöka skriva lite mindre sällan framöver..

3 kommentarer:

Mankan sa...

Sådärja! Det var väl förlösande ;-)

Anonym sa...

Jag säger bara LED! Så får du tolka själv vad jag menar med det.

Fredrik sa...

Robban: - I så fall, avundsjuk.