2008-10-21

40-gubbe

Jag har fyllt år. 40. Hu!

Alltså är jag skitgammal nu. Nåja.

Sen sist har det hänt en del annat också. - På självaste födelsedagen fick jag leksak av min hustru - en radiostyrd helikopter. Åsså favvogodisarna!

Helikoptern saknar numera diverse delar och rotorbladen ser ut som sågblad, men den kan fortfarande flyga. Måste åka och skaffa diverse reservgrejs och laga, tror jag.

Födelsedagskalas var det i lördags. Kul! Och tack till alla er som bemödade er med att hjälpa till att göra ordentlig fest av det.

Och Johan, only for you, en bild på helikoptern utan svans.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer gärna nästa gång du fyller också, he he!

Mankan sa...

Jadu, det ser definitivt ut som den fått sig en omgång av en "hur-svårt-kan-det-vara-att-va-helikopterpilot-egentligen"-person ;-)