2007-01-21

Ännu fler skyltar

En liten 'ihopasamling' från mobilen. Vissa värre än andra.




Öhh..?? Kanske 'videoöver-vakat' hade funkat bättre just här?


Ett mathak i Ullared serverar nåt udda...



Jag hade av någon anledning förväntat mig en uppsjö tokiga skyltar på GeKås... Himlans vad fel jag hade! Ovanstående är den ENDA felstavade skylten jag hittade (och jag letade verkligen). Ibland har fördomarna fel. Tacka vet jag Coop Backaplan. Dom kan man lita på..



En liten informationslapp på Linköpingskontoret. Ajdå! I tusen bitar??

IKEA i HongKong... Satt i det där rummet en vecka ungefär och 'lagade' lite.. Dom (IKEA-kineserna) förklarade att dom hade lite svårt att uttala namnet på det där konferensrummet, så det var väl lika bra att vi svenskar fick vara där då´rå.. - När jag berättade vad det borde stå egentligen så föll bitarna på plats, och mystiken lättade något..
En kollega berättade dock att skylten var oförändrad ett halvår senare. Dom väntar nog på att någon chef skall bestämma att den skall ändras...

Inga kommentarer: